Nyttig

Tjoo. Idag så har jag varit i stan och shoppat lite. Jag fick med mig en rosa väska, två linnen, ett par svarta shorts och 2 armband. Bra bra! Jag gick upp klockan 09.00 för att sen ta bussen mot stan vid 10.00 tiden. Vid 11.30 så gick jag till mammas jobb och åt en ceasar sallad till lunch ( och inte donken). Sen så gick jag som sagt till stan och kollade affärer. Vid 14.00 tiden åkte jag hem och köpte lite vindruvor till mellis (och inte choklad). Nu när jag har kommit hem så har jag bara suttit och nördat vid datan och ätit middag som blev sushi.. Tror jag tar kort på grejerna jag köpte idag lite senare för att få lite bilder i bloggen. Nice! ♥

P.s Haha, ser ni hur nyttig jag har blivit? Sallad och vindruver till Lunch/mellis och sushi till middag. helt otroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0