Lördag!!!

Imorgon som sagt så ska jag jobba igen. Jag börjar klockan 08.00 och slutar vid 12.00 tiden så det blir väll bra! Efter så åker jag hem  sen så ska jag ut och springa "lite" med Ebba och Kattis så det blir ju kul! Sen vet jag inte vad som händer efter om jag hittar på något med dem eller om dem redan har hittat på något själva. Men det löser sig ju. Kul att träffa dem i alla fall. Nu ska jag sitta vid datan och snart sätta på tv. Kanske också ska vara lite social med gästerna. (som är min syster och hennes kille + 3 andra hundar förutom vår, så det är 4 st här nu;)) Höres!!
  

       

        Foto: Kattis och Ebba, När: Vintras, Vart: Kommer inte ihåg men det var på Felicias födelsedagsmiddag!!

Kommentarer
Postat av: Torselina

A very nice site keep it up. Regards

2011-05-25 @ 13:40:20
URL: http://torselina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0