Jobbat idag !!

Ahhh, jag blev väckt klockan 06.30 idag av min syster, hon sa att jag skulle jobba idag.. Gaaah!! Så jag fick gå upp, fixa mig sen väckta jag Matilda och sa att jag var "tvungen" att jobba så hon fick åka hem klockan 07.00 då jag åkte till jobbet. Kändes skit taskit så FÖRLÅT Matilda!!!! I alla fall så jobbade jag mellan 08.00-12.00 på hotellfrukosten då jag fick plocka av tallrikar ifrån boredn osv.. Var helt okej men är dödstrött nu!!! I alla fall så fick min syster hjälpa mig det första men sen i slutet gick jag själv mm. Jag ska i alla fall jobba imorgon och sen på måndag och på måndag jobbar inte Matilda så ahh, jag kommer inte hitta och så, får se hur kul det kommer bli.... Ska kolla på första säsongen av Two and ½ men nu som vi köpte igår också.. Byee!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0