jobb, jobb, jooobbbb!!

Jag har ju inte skrivit något alls idag så det kanske är dags!!;) Jaah, idag så gick jag upp vid 06.00.. Blev lite bråttom eftersom bussen gick om 30 minuter men om man heter Vendela så hinner man ALLTID! Jag började 07.30 och slutade 11.30 och idag var det värkligen jätte mycket folk och jätte mycket disk, någonstans mellan 950 gäster var det idag så det var väldigt mycket disk. Sen så blir det inte lättare när varje människa typ tar 5 glas och 8 tallrikar var.. Seeeg! Men sen så när klockan närmade sig 11.00 så belv det lite lugnare och man kunde äntligen andas ut!! Sen så åt jag lunch där och sen åkte jag hem. När jag åkte hem så sov jag på bussen och jag vaknade upp i hamnen. Så det var bara att gå av och gå tillbaka till centrum. När jag kom hem kolla jag på tv, sov, gick ut med hunden och ahh... typ det. Nu ska jag sitta här vid datan och göra ingenting alls. Imorgon i allfall så är jag ledig.. Shit vad jag ska sova ut! Höres♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0