ikea

Jaaah, nu har jag varit vaken i över en timma tror jag. Jag har ätit frukost och fixat mig. Idag blir det nog ikea med mamma och syster. Ska försöka hitta en ny säng men det kommer nog bli lite svårt eftresom jag vill ha en 140 säng och det går knappt att ta upp en 90 säng upp för trappan och in i mitt rum. Så jag måste hitta någon som inte hade trä under eller vad det nu var. Krångligt. Sen så ska jag köpa typ 2 byrolådor som jag ska ha till garderob. Hade tänkt att bygga en "walk in closet" eller vad det heter XD men jag vill inte ha et längre, kändes jätte krånglit sen så kommer mitt rum bli så litet ifall jag ska göra den !! :S:S aja, vi får se vad jag får hem idag då! Höres!!!

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0