Har gymmat (för första gången!!)

Idag så gick jag upp vid 10.30 tiden, åt lite frulle med mera. Sen vid 13.30 så åkte jag och min syster ner till gurrabadet för att gymma. Vi gymmade i 45 minuter och det var första gången i mitt liv. Och då får jag lov att säga att jag vara ganska bra!! ;) NOT! Nej men sen efter så skulle vi ha simmat i 30 minuter men det orkade vi inte så vi badade istället bara. skönt skönt! Sen vet jag inte riktit när jag var hemma!? När jag kom hem så åt jag, kollade på Vänner och mitt under ett avsnitt så däckad jag, lyckat!? Nu händer nog inget men ska i alla fall platta håret nu av ingen anledning. Bye bye!!

                      
                 Yes, nu ska minna gulliga små lockar BORT!!!  DÖ KRULL, DÖÖÖ Mohahahah!!!
                           
               
btw så har jag fått massa FINNAR nu så det är darför jag håller för med handen!! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0