Göteborg imorgon!!

Så, idag så gick jag upp 10.40.. Skulle egentligen ha gått upp klockan 09.00 men det sket ju sig. När jag gick upp så åt jag frukost, sen så kollade jag 3 avsnitt av Vänner och sen så åkte jag med mamma och köpte lite grejer som jag behöver ha med mig till Göteborg. Det blev lite shampo och balsam mm.. Nu i alla fall ska jag börja packa och sen så måste jag raka bena och tvätta håret och så sen blir det även att kanske färga håret idag. Vi får se, vi får se. Men nu ska jag läsa lite bloggar sen så blir det packa som sagt. Puss!

                        
                 Jaaah, det var typ det jag köpte +tandkräm, rakgrej, smink och hårfärg.
                                Haha, kände mig lite "wannabe Josse" haha, ^^)


Kommentarer
Postat av: josse

HAHHAA! :D du är wannabe mig! :D

2010-07-05 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0