Forum och Sickla

Idag så har jag varit med Matilda. vi bestämde oss för att åka till Forum och Sickla för hon skulle hitta lite kläder och jag skulle vara ett litet stöd (kan ju inte shoppa längre för jag har INGA PENGAR KVAR, och min lön kommer inte förrns den 15:de :S:S).. Men sen på Sickla så hittade jag en jeansjacka som jag ville ha så jag råkade köpa den, oupssiii!! Men sen så skulle Matilda till polisen för att fixa pass och då fick jag skjus till busshållsplatsen för att sen åka hem.. Nu vet jag inte vad jag ska göra, vi kanske skulle höras av när hon var klar.. Får se!! Höres!!

                      
                             Kanske inte den bästa bilden på den, men den fick duga!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0