Eclips

Igår så hämtade jag och Matilda min moppe ifrån service så det var ju bra. Sen åkte vi till Forum där Matild köpte lite grejer till sin syrra som fyller år imorgon. Sen åkte vi till Sickla och åt på donken och en köpte lite godis till bion. Vi hämtade ut biljetterna vid 20.00 och senfick vi bara sitta och vänta och snacka lite tills vi fick gå in. Och jag kan bara säga att filmen var GRYMT BRA OCH ROLIG!! Haha, den är den bästa av alla 3 kan jag säga. MÅSTE köpte den sen!! =D=D Iallafall så kom vi hem vid 00.00 och sen kollade jag på en annan film hemma hos Matilda medans hon somnade om. Så vid 02.00 var den klar sen somnade jag inte förns 02.40 typ... Idag i ala fall så vaknade jag vid 11.00 och Matilda så klart innan. Iag så vet jag inte riktit vad vi ska göra. Blir väll bad och sol vid Grisslinge. Men nu blir det frulle utomhus. Bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0