Ebba Malmstedt

Såg idag när jag klickade in på Ebbas blogg (om det inte var Matilda som visade mig) om vad hon hade skrivit. Hon hade skrivit några meningar om varje person i laget. HUR GULLIGT SOM HELLST!! Hur orkar hon, och hur kommer hon på allt!?? Ville bara säga att då är så jä*la sööt Ebba!! OCH NI MÅSTE GÅ IN PÅ HENNES BLOGG OCH KOLLA!!
Jag skulle gärna sitta här och skriva om dig men jag är så totalt sämst på att skriva. Jag kan lixom inte formulera ord. Men jag måste värkligen komma på något. Hmm.. Kan ju försöka i alla fall.. Men ni får ha lite hänsyn!!^^

Ebba Malmstedt: Tjejen som kan göra en grå å trist dag till en undervar dag. Du är inte blyg det minsta och kan stå inför hur många människor som hellst och bara prata utan att det ens ser någorlunda jobbigt ut. Jag skulle värkligen vilja vara så frammåt som du är. Du är possetivitet och engagemant kommer värkligen ta dig långt och jag förvånar mig inte om du kommer få exakt det du vill. Jag älskar din humor och hur du kan liva upp stämningen genom att bara vara du. Fortsätt så Ebba, du kommer värkligen att gå långt!!! <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0