Bildbomb

jaaah, i söndags så bakade jag, Mel, Ebba och Kattis cupcakes, och nu kommer alla bilderna. Jaah, jag var ju fotografen eftersom jag är så himla grym på det så det var inte så många bilder på mig men tur det! =D haha, nej men nu ska ni få se några bilder som jag snor lite smidigt ifrån Ebbas blogg!! Sweet!!


              Här har vi Kattis och Ebba                  Sedan Kattis och Mel som smakar av glasyren!!


               Jaaah, ett tag var det lite lätt kaos både på diskbänken och på bordet!! :P


Ebba är helnöjd över muffisarna hon hade gjort....  och Kattis och Mel är mycket koncentrerade..


Yes, och bra blev det... Många fina färger gjorde dem, tyvär tror jag dem inte blev till användning! :S


                                                    Kattis poasar sexig....!! =D=D


                 Ebba med all glasyr...                        Och jag, med en liten påsa med ful grön färg!!


                                    Haha, självklart poasar Mel sexiit också!!! =D=D


                         Gulliga Mel!! =)                            haha, sen var jag med på en bild också!! ;)


             Guuud vilka konstverk!!!          jaaah, några seriösa egobilder blev det under kvällen också!!


                Haha, jaaah man får ju roa sig när det inte fanns så mycket att göra!! =D=D


                                                           Jag och Mel!! =D


                              När dem här bilderna togs hade jag redan åkt hem!! :P:D
                                                              

                                           haha, faan vad snygga säger jag bara!! ;D

 
       Jaaah, snygga Kattis!!!          Haha, jaah på något sätt fick dem ju transportera dem hem!!=D

Jag tog NÄSTAN alla bilder som Ebba hade lagt upp, hon hade några mer så det är bara att gå in på hennes blogg och kika på dem. Jaah, kvällen blev väldigt lycket även fast jag fick åka hem ganska tidigt. Och TACK snälla Ebba som orkade ladda upp dem! =D haha, HÖÖÖRREEESSS!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0