5 juli 2010

Hmmm, aah jag är nog inte gjort för att packa.. Om jag inte hitter en sak så kan jag inte göra klart resten, nu tex så hittar jag inte mina undershort.. Nej då orkar jag inte fortsätta... Så jag är fortfarande inte klar. Men i alla fall. Imorgon som sagt så går tåget 07.07 från Sthlm. Sen så är vi framme ca 12.00 i Gbg! Sen så ska vi säkert äta, gå till "hotellet" och sen på eftermiddagen blir det Liseberg!;) såå jaah, så ser dagen ut imorgon. Sen på onsdag så ska vi börja spela! Blir kul kul.. Men jag tror datan åker med så. ah!! Bye bye!

Gustavsberg - Önnereds HK 3 kl 10.50  på: Heden 9        Dag: Onsdag

FH 1 - Gustavsberg kl 16.05 på: Heden 16                       Dag: Onsdag

Gustavsberg - Lugi HF kl 17.15 på: Heden 22                   Dag: Torsdag

Munkbrarup HFF - Gustavsberg kl 19.35 på: Heden 12      Dag: Torsdag

Gustavsberg - Nannestad IL kl 10.50 på: Heden 14          Dag: Fredag

Pinheiros 1 - Gustavsberg kl 14.20 på: Heden 14             Dag: Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0