Vinst mot Skogås!

Idag hade vi ingen handboll, eller vi hade lite "inför öppet hus" då vi förberädder för alla frågor som kommer komma osv så det var ganska lungt den lektionen. Så vi kunde ta en 420 hem så jag var hemma på 30 min istället för 1 timma... När jag kom hem gick jag ut med hunden, eller det kan man säga i alla fall, sen så åt jag, bytte om och sen åkte till samling kl 17.30 för vi hade match mot Skogås i Skogås och vi vann med 24-21 (tror jag).. Var väldigt roligt. Blev lite spännt och lite halvslarvigt andar halvlek då det ett tag bara var 2-3 måls skillnad.. Eller det var väldigt lite om man jämnför med första halvlek då vi ledde med 6-9 bollar hela tiden och i början ledde vi till-och-med med 6-0 ett tag... Men nu ska jag sova och vila ut för imorgon, för då är det matteprov (usch).. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0