USM slut för våran del!

Idag spelade vi två matcher där första matchen var väldigt viktig, eftersom om vi vann den hade vi väldigt stor chans att gå vidare men det gick inte ända fram för oss. Första halvlek höll vi värkligen deras klass, dem lädde med bara två mål och i andra halvlek blev det till och med lika och dem blev mycket nervösa och det måste vi också ha blivit så jaa, vad ska man säga... Vi förlorade med 10 bollar!! Det var inte kul, jag gick typ i en djup deprission och typ frästa åt alla som sa något till mig och speciellt till min mamma så där får man väll skämmas lite!^^) Och jag hade även bestämmt mig att jag abslolut inte skulle spela den sista matchen för jag var så arg - alltså jag var inte arg på att vi förlorade, eller det var jag ju också eftersom jag visste att vi skulle vinna men jag var så arg på att jag aldrig fick något med mig! Hur mycket än dem hängde bakifrån och höll i mig bakifrån så fick jag inget med mig. Jag fick det en gång och det var en utvisning men jag skulle lika gärna få det minst 3 gånger till tycker jag men aja, skit samma... Jag tror ändå att det hade blivit jämnare om vi fick mer med oss och om dem inte fick alla dem där hundratjugosju straffarna som inte skulle vara straff, kanske en av dem men INTE fler! Aja, jag spelade sista matche i alla fall och där kom vårat lag fram lite mer som vi har spelat förut, första halvlek ledde vi med 15-5 men sedan blev tempot lite sämre och vi orkade inte fullt ut i samma tempo och sen blir det ju lite automatiskt att man inte jobbar lika hårt och kör samma snabba tempo. Men i alla fall vann vi med 27-12 och det känndes bra att vinna en match i alla fall! Men puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0