Tisdag!

Igår så blev det inget skrivande för det blev lite ont om tid i slutet då jag skulle skriva. Igår i alla fall slutade jag kl 14.00 istället för 15.00 och det var riktit skönt kan jag säga för jag var skit trött första dagen så där. Sen när jag kom hem så tog jag det lite lungt, tittade tv och var vid datan. Sen så gjorde jag lite so och efter en stund så orkade jag inte mer så jag tänkte titta genom bloggarna som jag inte hade gjort än men då var jag tvungen att åka ner till hallen för jag skulle spela match kl 20.15... Så aa.. det var då jag skulle skriva men det blev aldrig av! Första matchen mot Tyresö 2 (nivå 2) blev en vinst, var kul att spela den faktist, fast det var en period i andra halvlek som det inte riktit gick för mig! Sen så spelade vi mot Tyresö 1 kl 21.15 (nivå 1) där vi också vann efter mycket bra spelat! Idag i alla fall så har jag vart i skolan och har haft en vanlig dag, förutom att vi fick testa på 9:ornas nationella (2007) i engelska och jag kan bara trycka ett IG i pannan på mig när vi ska ha det, jag kunde ingen ting och jag fatta inget heller för den delen. Jag ... usch jag ska inte hänga upp mig över det men det var inte kul i alla fall. Sen så fick vi sluta kl 13.20 idag istället för kl 15.30 (ska alltså egentligen sluta om 10 min ca) så det var skit skönt! Men nu ska jag göra klart min so och sen bara slappa till läggdags...Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0