STEG 5 för juniorerna!

Denna helg har varit grym och jag har värkligen fått sett mycket bra handboll. Som sagt så åkte jag i lördags till Borlänge och tittade på juniorerna när dem spelade JSM! Första matchen i lördags som spelades kl 15.00 mot Lugi och den matchen hade nog ingen några förväntningar om, men 20 sekunder kvar var det ett upp för oss men lite miss i försvaret eller något så det blev lika men grymt bra spelat den matchen i alla fall, för jag tror ingen hade väntat sig det. Nästa match i alla fall mötte dem Kärra och de laget hade tippat att komma 2:a i gruppen men där spelade dem även också grymt bra handboll ifrån Gurras sida och där vann dem med 3 bollar!! Idag sen då så spelade dem mot Borläge och där blev det storseger! De vann med 33-15!! Så det var inte så spännande. Sista matchen tror jag att alla var nervösa för då gällde det, men det blev en säker vinst med 35-18 så DE GICK VIDARE TILL STEG 5!!! Skit roligt värkligen, men nu ska jag kolla på en annan del av köping och käka glass!! Pussar&kramar ♥Vendela

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0