Stan med Matilda!!

Idag så gick jag upp vid 11.00 tiden, eller jag blev väckt då av Matilda! Vid lite strul med bussar och busskort blev vi åkande från centrum lite innan kl 13.50 tror jag. Först åkte vi till stan och nästan direkt så åt vi lunch som blev SÅKLART McDonald´s!! Men vi åkte efter någon timme eller 2 eftresom ingen hittade något och vi åkte till Forum. I Forum httade vi inget heller fast tillslut hittade jag ett par leggins på Bikbok så det blev det enda jag köpte idag. Nu i alla fall sitter jag och tittar på Harry Potter och den flammande bägaren och det är helt klart den bästa eftersom Robert Pattinson är med. Haha!! Men aja, höres!! Pussar&kramar ♥Vendela

                             
                                                        Haha, så snygg!!

                              
 Fast jag får nog erkänna att han ser lite havdrogat ut på vissa bilder, men endå snygg!! XDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0