SNORIG!!!

Jag låter som en stucken gris, snorar som en 1 åring och nyser som en kärring! Nee, nu kanske jag överdrev lite men jag är så grymt förkyld. Vet inte vad jag ska göra.. Antingen går jag till skolan imorgon och smittar ner hela skolan (som dem lär gilla eftersom ingen direkt gillar att gå till skolan, eller det tror jag inte) eller så går jag till skolan, tränar 1 timma och 30 minuter med 96/95 (direkt efters skolan) och sen dansar salsa med laget imorgon (seriöst, vem kom på salsa lixom??XD). Haha, fan vad jag kommer skämma ut mig ifall jag är med, kommer se ut som en vandrande pinne...
Men nu ska jag berätta lite om matcherna jag spelade igår. Som sagt så spelade vi två matcher mot GT/SÖDER och jag vet inte riktit vad som hända. Första matchen var som att hela handbollsskolan hade tagit över våra kroppar, eller nej.. Nu ska jag inte överdriva för dem spelar fan bättre, eller dem springer i alla fall mer... Men jag vet inte, det funkade inte. Ingen kom i fart, eller det kanske hände 1-2 gånger på hela matchen, vi tappade bollar, såg ut som pansionärer när vi skulle plocka upp den (eller mycket nu snackar jag mest om mig själv), skönt som små ekorrar (haha, skojja) nej men man kände helt enkelt inte igen oss.. I alla fall inte jag :S sen så nästa match förlorade vi också... Inget jag kan säga där men det jag kan säga är att min insatts inte var den bästa (vi bör nog träna på att möta 3-2-1 försvar osv).. Så jag tar åt mig lite! Men i alla fall förlorade vi båda matcherna och idag så spelade vi skol-dm 8:orna och ni kan ju gissa vilka vi mötte? Joo, GT/SÖDER.. Och vill ni gissa vad det blev där?? Haha, jo TORSK!! Inte stortorsk för det blev endast med en boll men aa.. Får väll ta på mig lite där med eftersom att ja inte tog dem bollarna jag borde (tex kantskott).. Men aja, nu ska jag sörjäta lite ben&jerrys och sen titta på PARADISE HOTELL som är ikväll.. Det är ju rätt lång var tills dess så den lär ju ta slit till då men endå!! Puss&kram ♥Vendela

                                            
Första gången jag äter den, och ABSOLUT INTE den sista! ÄLSKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0