PARADISE HOTELL

IDAG ÄR DET PARADISE HOTELL KL 22.00-23.00 OCH DET FÅR NI INTE MISSA!!

Aja, var bara tvungen att påminna er lite! Min dag idag har både varit bra och dålig. Jag gick upp en hyfsad tid (10.30) och gjorde iordning mig. Sen kl 12.00 gick jag och Matilda G (träffade henne i centrum då kl 12.00) in på bibblan för att vi skulle göra klart våran SO grej, och då var vi tvugna att låna en bok som SKULLE vara där nu eftersom dem skulle ringa dit den ifrån Hemmesta, eller de sa att dem skulle det då när jag var där för TVÅ veckor sedan.. Men ikke!!! Då åkte vi hem till mig och titttade lite på datan och sen tänkte vi åka till Hemmesta för att låna den där j*vla boken MEN dem hade tydligen slarvat bort den så dem hade den inte... Så jag kan ju bara glömma att få den gjord innan vi börjar skolan, så jag kommer få sitta uppe varje pissdag och göra den där skiten!! Haha, nej nu ska jag inte vara sån, det är ju faktist lov! Men nu börjar ju Paradise Hotell som jag inte får missa så pussar&kramar ♥Vendela

                        
Hittade bara en bild på dem, fanns inte med tjejerna med, aja... Skit samma, nu börjar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0