Paradise Hotell + Melrose Place

Haha, gud vad kul det var när han GRÄT när han skulle välja mellan Anneli (stavas hon så?) och Jacki (fan vad konstiga namn alla har, eller INTE.. men jag tycker det eftersom jag inte vet hur man stavar dem).. Haha, han rent ut sagt GRÄT!! Var riktit underhållande och se, haha.. Nej, nu ska jag inte tråka ut er genom att snacka Paradise Hotell eftersom det säkert finns några som inte ens tittar på det, men jag kan värkligen säga att ni missar något, om det nu finns några som inte tittar på det! Haha, nej men annars då....denna dag! Om jag ska sammanfatta det kort kan man väll säga två ord! PROMENAD och DATA!! Satt framför datan i 2 timmar och 20 minuter och tittade på 4 avsnitt av Melrose Place, var helt OK faktist, så om jag skulle råka sappa förbi det pogramet någon gång så vet jag ju vad det handlar om!! Super! Nej men nu ska jag väll göra mig i ordning för att sova för i övermorgon är det ju skola så jag måste gå upp en skaplig tid imorgon då... Sen så ska jag se Avatar med Matilda.. Ska bli super, hoppas att den är så bra som alla säger, eller som alla bloggare säger (hehe.. skäms lite) och sen så är det ju 3D också så det kommer väll bli ännu bättre!!!!!! Aja, dusch och sen sova nu då för mig, är faktist lite trött konstigt nog.. Pussar&kramar ♥Vendela

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0