Natt natt!! <3

Jaaa, dem vann då mot Arboga, 32-26 blev det tror jag och det här blev deras 53 seger i rad! Blev lite nervös när det stog 20-20 när det hadde gått 10 minuter in i andra halvlek men mer spännande än så blev det inte! Imorgon i alla fall är det skola till 13.00 sen åker jag och mamma in vid 14.00 tiden och ska leta vinterjacka i stan till mig. Jag vet att det kanske är lite sent men nu är det i alla fall rea så då kan man ju ha den nu i slutet av vintern och nästa vinter så det blir ju super. Men nu ska det sovas och sen upp kl 06.20 imorgon!!!... Shit, när det var lov så skullle man aldrig ens tänka tanken att ens gå upp vid 08.00 lixom... Kl 09.00 tyckte jag att jag kunde gå upp som tidigast! Men nu är det alvar igen.. SÅ TRIST!


Kommentarer
Postat av: Juliansigrun

i love this page keep it up.

2012-07-20 @ 08:12:51
URL: http://juliansigrun.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0