Näst sissta lediga dag nu..

Aaaa.. Jag har värkligen panikångest, vill inte börja skola! Jag kan inte komma på något bra med det just nu! Jag har ju alla kompisar i laget som jag umgås med där så varför skulle det vara bra att komma tillbaka, för ända anledningen till varför man längtar till skolan är kompisarna, men jag träffar alla lite då och då redan.. Aja, nu ska jag komma på något annat att skriva om, som t.ex. min dag!! Jag ställte klockan på 07.00 igår (inatt) för att vara lite duktig till skolan, men ikke!! Jag vaknade kl 07.00, snoozade typ 2 gånger, ställde om kl till 07.30, snoozade 2-3 gånger.. Ställde om den till 08.00, gjorde samma sak där och sen ställde om den sista gången till 08.30 MEN sen måste jag råkat stänga av den eftersom jag antagligen tröttnade på den, så jag vaknade kl 11.00 för alla som var intreserade. Och då gick jag upp och åt frulle, gjorde ingen ting och sen gick ut med hunden och sen dess har jag suttit här!! Idag vet jag inte vad jag ska göra, det blev lite ändrade planer, men nu ska jag i alla fall titta igenom alla bloggar!! Så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0