Lugn lördag..

Idag så har jag bara tagit det lungt och inte gjort något speciellt. Jag vaknade vid 11.30 sen åt jag lite frkost/lunch och sen vid 13.30 gick jag och mamma ner till ekvallen för att titta på min syster som spelade mot Lindesskolan och där vann dem än säker seger med 35-14.. Träffade Josse, Matilda, Elli, Kattis och Ebba där nere också så det var ju nice. Men sen åkte vi hem i alla fall och köpte godis innan.. Åkte hem, titta på tv, satte på datan och bara tog det lungt och för en stund sen (en timma ca) så åt jag middag och inget mer har hänt. Imorgon så blir det match mot Handen i nivå 2.. Tror inte det blir så svår match eftersom dem ligger sisst men man ska ALDRIG undersaktta för då förlorar man ALLTID.. Men nu ska jag fortsätta titta på tv !:D Puss&kram ♥Vendela

              
                                                                Jag och Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne men va mysi rå! xD

2010-01-30 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0