Jag är... LAT!

Nu är det sista inlägget för dagen, inte för att jag tror att ni förväntade er mer med tanke på att jag knappt skriver längre because att jag är skit lat nu för tiden. Saker som egentligen skulle kunna ta 30 minuter tar minst 45 minuter för mig, om inte en timma. Jag kan ta ett ex. jag skulle göra lite so och det ända jag skulle behöva göra är att sätta mig vid bordet och börjar men jag har inte orkat gå dit fast det har gått ca 2-3 timmar sen jag skulle göra det. Trist men vad ska man göra! Men jaa, nu SKA jag i alla fall göra den där so eftersom jag ligger så grymt mycket efter och det gå ju inte.. Hehe, men aja.. Ha det så bra och så hörs/ses vi! Puss&kram ♥Vendela

                                    
Visst ser han rolig ut att skriva om! Hernan Cortés heter han och det är så spännande och mysigt att sitta och läsa och göra långa berättleser/uppsatser (?) om honom om hans lilla upptäcksfärd till Mexico! Visst låter det roligt och intressant? Jag vet nog att ni just nu vill byta liv med mig!;) N-O-T!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0