Ingen vinterjacka...

Idag så åkte jag till stan med mamma efter skolan för att leta vinterjacka men jag hittade ingen någon stans.. Åååå.. vad fustrerande det var eftersom jag inte vill köpa en dyr jacka, utan under 2000-1500 (hellst runt 1000 lappen på rean ^^)i alla fall, men jag hittade en jacka på Zara, men jag tyckte inte om den för den var för lång och inte riktit min stil efter en stund tittande i spegeln. Men sen så innan hittade jag världens snyggaste väst som jag värkligen vill ha, den kostade 750 kr på rean och jag ville köpa den men just nu är det vinterjacka jag behöver men jag kom ju på att det börjar bli lite varmare nu så det kanske, kanske blir den. Fast jag fick i alla fall med mig två par vita långa strumpor ifrån H&M och en klänning ifrån Vero Moda så det var väll lite bra!. Men nu ska jag fotsätta titta vid datan sen tänkte jag gå och lägga mig i tid idag (som inte kommer gå) för jag har varit så sjukt trött nu senaste dagarana i skolan.. Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0