Ingen idrott eller handboll...

Jag kände att jag börjar bli lite lat på att blogga nu senaste tiden och jag kan ju direkt inte skylla på att vi har läxor för vi har inte en enda.. Men nästa veckar har vi prov så jag kanske borde läsa på lite nu så att jag inte sitter uppe till 3 varje natt! Skulle inte vara så bra tror jag, och jag skulle inte vara så trevlig! Men sen kan jag säga att jag inte heller sitter uppe tills 3 på nätterna utan jag gå och lägger mig när det inte funkar längre för mig, vet inte om det är en sådan bra taktik men jag klarar ju G i alla fall.. Så om dagen då! idag hade vi varken idrott eller handboll som vi egentligen har på torsdagar utan idrotten var inställd för att alla gympasalarna var upptagna idag, var något med att dem nya 7 (som blir 7:or närsta år) kom eller vad det var!! Skit samma, sen så hade vi ingen handboll för att 9:orna spelade DM i hallen, så i tittade på den i stället och sen fick vi gå hem... Men nu ska jag snart handla med pappa, ses! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0