Hittade en vinterjacka...

Idag så vaknade jag (blev väckt) kl 11.20 ca och fick halvstressa lite för kl 11.45 så åkte jag och min sysster och mamma ner till hallen och skulle lämna syster i hallen (för hon skulle ha samling för och sen spela match), och sen så åkte jag och mamma till Mölnvik och skulle leta vinterjacka. Först åkte vi till Intersport men hitta inget där, dem hade typ bara killjackor och aa.. Ingen hittade jag där i alla fall men så gick vi till en annan affär men hittade ingen där heller eftersom jag har ställt lite krav på min jacka, den ska vara tajt och lång och det är lite svårt att hitta. Men sen så gick vi till en italiensk affär och där hittade jag en på typ 1 minut,  blev värkligen skit nöjd med den.. Jag ska lägga upp en bild på den och på min klänning sen när jag orkar lyfta på mitt arsle.. Men nu ska jag fördriva tiden med lite bloggar så pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0