Haha, så kul blogg!!

Den HÄR bloggen rekomenderar jag om man har tråkit liv och vill läsa om människors misstag, de är folk som har skickat ett sms till fel person! Här kommer några exempel:

Till: Tjejen
Sms: Synd att du var tvungen å dra så tidigt imorse, var väldigt trevligt igår kväll. Om du vill får du gärna komma ikväll med?
Svar: GÅ Å HÄNG DIG, 9 MÅNADER HUR KUNDE DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förklaring:  Skulle skicka till en tjejen som jag hade haft sex med natten innan. Kom dock till min dåvarande flickvän. Har aldrig mer hört av någon av tjejerna

Till: Pappa
Sms: Låtsades att sova och smygtittade på dig när du sprang omkring naken. I Like :P
Svar: Det var det jävligaste jag hört. Vi pratar inte om det här mer.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som sov över hos oss. Men skickade till pappa som tror att det är något allvarligt fel på mig. Tillägga att han inte visste att Henke min pojkvän sovit över. Hen blev förvånad när Mamma sa att han gjort det. Han kanske förstod då att det var ett felsms men vi har inte pratat om det.

Till: Min man
Sms: Hej snyggingen! Du, nu börjar jag längta efter dig och din sköna k*k, kan vi inte ses på tisdag, min man jobbar kväll ;) Puss!
Svar: Inget. Fick packa mina grejor senare på kvällen och flytta hem till mina föräldrar.

Förklaring: Jag förlorade min man pga det här. Jag är en skit och det vet jag, men jag har lärt mig av mina misstag och skulle aldrig vilja göra någon så ledsen igen.

Till: Charlie
Sms: Asså Jerker är fan jävligt ful, men Charlie är fan ännu fulare än honom
Svar: Inget

Förklaring: Jag skulle skicka till min tjejkompis som inte hade träffat Charlie. Han dock skriva till charlie innan han svarade att jag råkade skriva charlie istället för kalle. Han köpte det otroligt nog


Haha, finns skit roliga, som jag inte tog med men aa.. Men aja, om ni har tråkit så kan man ju sysselsätta sig genom att garva åt andras misstag! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0