Fredag!!!

Idag var det andra skoldagen i skolan efter lovet och det var så grymt bra och skön idag! hehe, nu skrev jag att den var bra som jag inte sa att jag skulle kunna göra någon gång men denna gånge var den väldigt bra! Det började med att jag fick en sovmorgon till kl 07.00 fast än jag började kl 08.00 men det var bara för att jag egentligen skulle till tandläkaren men det blev aldrig så, så när jag fick reda på att jag inte fick en tid så åkte jag till skolan (vi tog det som "akut tid" eftersom min tandläkare är på semester..) men aja, sovmorgon blev det i alla fall! När jag kom till skolan så var det bara 10 minuter kvar av första lektionen så det var ju rätt bra.. Sen hade jag matte och so lektion kvar innan lunch.. Efter lunch skulle vi EGENTLIGEN ha slöjd.. Men när vi skulle börja så gick våran slöjdlärare iväg och sa att det var för kallt i slöjdrummet så dem skulle försöka fixa det men det gick inte så vi fick sluta!! Så idag slutade jag 11.50 istället för 13.05 som också är tidigt men det var ännu skönare med sovis!!!:P När jag slutade så åkte jag och Matilda till Forum och även Ebba, Emma, Alice och Alice mm åkte dit men det vara bara jag, Matilda och Ebba som åt på BK, och denna gång fick vi lite sellis av lilla Ebba!! Sen när vi nästan skulle gå så kom Emma och Alice dit och tog en glass så det blev lite längre och så började vi tala om undershots eftersom Emma (jag nämner hennes namn ofta eftersom hon vill det -.- XD) tittade efter det, så då passade jag också på att köpa det eftersom jag inte hade det, och det skulle vara väldigt bra eftersom vi har fått ny, ganska korta, match shorts!! Men aja, sen åkte jag hem, satt vid datan liten stund och sen skrev jag SO -.- .. Var värkligen trååkit och om det är tråkit så slutar självklart jag att fortsätta, så då blev det data igen och sen åt jag och sen HANDBOLLSTRÄNING!! Och jag kan inte säga att det gick bra för mig, men det fick gå som det gick, (hehe) en fredag!! Men nu ska jag sluta skriva min lilla novell här på bloggen och fortsätta titta på handbollen, han är mycket duktig i mål får jag tillägga!^^)!!! Pussar&kramar ♥Vendela

Sen på träningen fick vi även besök av några juniorer som var sugen på lite handbollsträning på en fredag (??) så Alex, Fia och min syster tränade med oss och det gick faktist väldigt bra!! Jag var väldigt skeptiskt till det först men det gick faktist mycket bra. Eftersom vi inte körde mycket man MOT man utan man körde med så gick det bra. Men nu ska jag värkligen sluta skriva så jag inte tråkar ut er allt för mycket!

JUST DET! Hehe, kommer alltid på något när jag sluta kriva. Haha, det där lät roligt men om ni nu orkar läsa detta skulle det vara kul om någon kunnig, och som orkar kanske hjälpa mig med en liten ny design. Det behöver absolut inte vara någon skit cool men aja, bara lite förändring. Skulle vara super snäll.. MEN NU SKA JAG TITTA PÅ HANDBOLL!!

                          
                   De tre var det som var med och tränade med oss. Fia, Alex och Matilda (syster).


Kommentarer
Postat av: Emma COOL

hehe :P vaddå jag vill bli nämnd ofta XD

2010-01-08 @ 22:52:04
Postat av: Linn Vänskä

super fin blogg du har =) hur fixade du din design/header?

2010-01-09 @ 12:05:44
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0