Fredag [ O K ]!!

Jag är grymt trött efter denna dag men det är ju synd att klaga när det är en fredag eftersom det är typ den bästa dagen på veckan, det käns nästan olagligt att göra det ! Eller ioförsig så är lördag den bästa men skit samma.. Idag så var det en vanlig dag, inga konstigheter förutom att min mobil kommer dö om jag fortsätter tappa den som jag gör. Jag tror jag har tappat den 3 gånger idag och 2 av 3 har varit på stengolvet.. Inte bra det! Idag sen är det träning och jag tycker det kommer bli roligt! Känns som om jag inte har haft en seriös träning på flera veckor.. Men nu ska jag ta och titta alla bloggar och skaffa mig ett liv! ;) Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0