Fredag!!

Idag var det an ganska skön dag förutom att vi hade matte prov men, aa.. Och om ni undrade gick det inte bra. Jag brukar ha lite lättare för matte(prov) och det brukar kännas ganska bra efter men denna gång så känndes jag det totalt sämst!! Jag klarade inte typ en ända VG-MVG fråga! Efter skolan skulle jag åka till sickla men det blev inte av för att jag var tvungen att åka till tandläkaren eftersom jag typ hade ett gegantiskt hål i min tand.. Men det fyllde dem igen sen så ska jag åka dit om 3 månader igen... Aja, hade i alla fall SKIT ont efter.. Efter så åkte jag med mamma till sickla och jag shoppade, (bara på rea om ni undrade^^)) och då gick jag direkt till ica och köpte värktabletter för jag hade så jävla piss-ont! Jag kan i alla fall berätta att jag köpte 4 klädesplagg på Vero moda och 2 klädesplagg på Gina, så min garderob blev 6 klädesplagg rikar idag! JIPPI!! Men nu ska det ätas och sen packa för imorgon åker jag till Bårlänge och ska titta på syster när hon ska spela Junior SM!! Ska bli kul! Hellre det en sitta hemma hela helgen.. Fast igentligen så är det öppethus imorgon på skolan då man ska vara där och hjälpa till med att göra reklam för skolan eftersom nuvarande 6:or kommer dit som sen ska kanske börja i skolan och bli 7:or ska kolla på skolan.. I alla fall så slipper jag det! Men eftersom alla egentilgen typ är där så får vi ledit på måndag... SÅ JAG ÄR LEDIG PÅ MÅNDAG OCKSÅ fast jag inte ska vara där imorgon.. Men nu ska det här ätas som sagt!! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0