E-N-G-E-L-S-K-A!!!

Ett språk som inte vi behöver!
Något extremt ointressant
Galet tråkit
Extremt tråkit
Långtråkit
Skit trist
Konstigt språk som jag inte fattar
Allvarligt c* språk

Och jaaa.. där fick ni mina synpunkter angående engelska, men från och med nu ska jag sluta skriva om hur tråkit jag tycker att det är för jag tror inte ni bryr er. Idag så hade vi beep och jag höjde mig alldeles för mycket än vad jag egentligen hade behöft, så nästa gång vi kör kommer jag inte klara att få bättre. Sen var det engelska beep-testet idag och det är svårare än det danska så jaa, jag är väll nöjd! Men nu ska jag ta en dusch, snuskiga jag har inte gjort det än! Hehe,! Sen är det match idag, damerna kl 20.30 och dem ska möta Arboga och det kommer nog bli en bra match! Ha det bäst! Pussar&kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0