Dålig fantasi!!

Min fantasi måste börja komma fram nu tycker jag. Det känns som om jag är hemma varenda helg nu och bara är hemma och såsar.. Eller så är jag på stan och slösar pengar men jag vill inte det, speciellt inte nu när jag ligger mer än 1000 spän back.. Haha, det känns värkligen inte bra kan jag säga. Men nu ska köra en liten mjukstart på det hela och i alla fall försöka hitta på något annat än bara sitta framför datan HELA kvällen!!  Puss&kram ♥Vendela

Just det sen hade jag träning också från kl 18.00 till 19.45 nu ikväll och jag tyckte min insatts var helt OK! 

                  
                                      En gammal och seriös bild av mig och Elli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0