Bild?? Öööö??

Idag var det en kort dag i skolan då vi slutar kl 11.00 och det var väldigt tur för jag har aldrig varit på en tråkigare lektion än den idag, nästan som om engelskan kan vara roligare... HAHA, nej nu ska jag inte överdriva, men jag har nu bild i 2 timmar på måndagar istället för hemkumpa och vi ska börja på "perspektiv blablabla" och vi hade typ 1 timma 40 minuters genomgång om massa om det(idag), och sen var det typ "arbete" i .. aa max 20 minuter! Och förra lektioner hade vi också genomgång om det så aa.. just nu vet jag massa om "perspektiv lära" så om niu vill fråga lite så är det bara ett fråga på... Shit, att jag äns sitter och skriver det här! Idag sen i alla fall så är det handbollsträning på schemat. Ska bliskönt att springa av sig lite! Men nu ska jag ta något i kylen och sen kanske titta på tv en stund för jag har suttit i en timma med en tyska bok i ansiktet och försköt fatta där... Just det, sen har jag även idrottsläxa att göra, vi ska räkna ut Bpm i en låt sen köra en dans till en låt osv.. SUPER KUL!! Längtar som satan.. -.-!! Nej men nu ska jag taa deet luungt! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0