Avatar med Matilda!

Idag så gick jag upp 09.30.... Shitt!! Aja, sen så bytte jag om, fixade mig, åt frukost och åkte till centrum där jag mötte Matilda. När vi kom in till stan så skulle jag till H&M och köpa ett par långa vita strumpor som jag kan ha under stövlarna, men det var inte öppet så vi fick ta det lungt en stund inne vid bion. Sen så gick vi i alla fall och köpte lite grejer till bion, eller Matilda gjorde! Vi kollade i alla fall på Avatar, den var faktist riktigt bra!! Vi tittade på 3D också så det blev ännu häftigare!;) Men nu ska jag snart äta, hemlagad pizza blir det... Mohahah, jag kommer bli feeeeeeeeet! Aja, sen så får jag inte påminna mig själv att det är skola imorgon för min del -.-... Kanske inte för alla men i alla fall för mig och resten som går i Skuru skola... Shit!! Hehe, men nu ska äta för 7:de gången!! Pussar&kramar ♥Vendela


Kommentarer
Postat av: kattis

hihi, jag har inte skola ;D

2010-01-06 @ 20:23:20
Postat av: v

-.-

2010-01-07 @ 20:38:14
Postat av: Erlandalba

Keep up these useful pieces.

2011-07-15 @ 07:51:46
URL: http://erlandalba.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0