Trött som vanligt....

Shit vad jag är trött, måste varit för träningen idag för den blev ju jobbig efter ett tag om man säger så. Sen sista 30 min då vi har fys körde vi "ruggby" i en halvmeter snö. Det var kul men mer kallt och jobbig än kul kan jag säga. Jag tror jag var blöt överallt.. Eller kanske lite överdrift nu men kallt och snöigt var det. Nu när jag har kommit hem tog jag en lång och varm dusch och har gjort lite läxor, eller i alla fall övat på ord. Inte kul men nödvändigt antagligen (?)!! Men nu ska jag titta på tv och typ halvsova.. Puss&kram ♥Vendela

                           
                                       Nästan för seriös bild för att visas här, (blond)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0