Tisdag!!

Det var ett tag sen jag skrev nu, eller ett "tag" och ett "tag", det var ju senast i förrgår men jaa, det känns som ett tag sen. Jag har bara för mig att jag var lite sur igår och det var därför jag inte skrev men nu när jag tänker efter så kommer jag inte på vad jag skulle sånna fall vart sur över så jag har bestämt mig att jag skrev för att jag helt enkelt bara var lat (som det brukar vara då alltså). Idag så var den en sen dag, vi slutade halv 4 och då var sista halvtimmen FYS och vi fick springa på en forbollsplan där det var typ en halvmeters hög snö,  och springa framm och tillbaka någora gånger och det kan jag säga både var grymt kallt och jobbit. Imorgon i alla fall så är det match på kvällen och jag vet inte riktit hur det ska gå, (det är mot Skuru). Vi har både, sjuka, skadad, och inte-kunna-vara-med-för-att-något-annat-är-i-vägen i laget så vi får helt enkelt se. Men sak jag värkligen tror kommer sätta mycket i spel imorgon är vårat HUMÖR och INSTÄLLNING. Jag tror vi ABSOLUT kan spela jämnt och vinna ifall vi har rätt intällning när vi går in på plan, så att vi inte går in med det-här-kommer-inte-gå. Men aja, vi får se.. Men nu kanske det blir lite mer pluggande eller mer data.. Haha, men puss&kram ♥Vendela 

Just det, sen får jag inte glömma att säga att jag åker till Blekinge på torsdag så jag kommer värkligen inte skriva då kan jag tala om. Jag och Ebba ska åka dit med 9:orna på SM och spela. Ska bli kul, men vi ska träffas vid stationen 06.00 (sammanlagt ska vi åka tåg i 9,5 timma om man räknar med dit resan och hem resan)och kommer komma hem ca 22.00 till stationen så jaa, 04.30 kanske jag ska upp på torsdag och sen är det match på onsdag mot Skuru då som slutar vid 21.00 tiden och så kanske jag är hemma ca 21.30 så jag kommer ej vara pigg och glad på torsdag..

                         
                         
                          Jaa, det såg ju i alla fall bra ut från en början när Lelle skulle
                          "åka" ring efter båten i somras. Gud vad jag längtar till som-
                          maren nu alltså.....




Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahha, jag vet, vi är bäst! min historia är bäst!

Fina bilder btw, var du tvungen att lägga in den jag ramlar på! retsticka!<3 pussss

2010-02-02 @ 20:33:24
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0