Tisdag

Öken skoldag det var idag. Men vill ni veta en sak som lättade mitt hjärta typ 100 gånger? Haha, joo men vi hade inte engelska redovisningen idag utan det ska vara klart tills på torsdag. Tummen upp för mig. Inte för att jag kunde det, fast jag hade suttit uppe till 00.00 inatt.. Kanske inte var så sent men det var sent för att sitta så länge med ett engelska arbete, i alla fall för mig. Sen idag hade vi även klasshandboll. Fast vi spelade inte utan var med och arrangerade. Så från kl 14.05 till ca 16.45 satt jag i seketariatet (ssttaavvnniinng).. Så tråkit,!! Men va f*n! Jag slapp ju språket. SKÖNT! Sen imorgon ska vi till Eriksdalshallen och titta på 9:ora som ska spela final- DM! Ska blir roligt, slipper då ganska mycket av engelska lektionen och "mentorsmötet".. Men nu ska jag göra mig i ordning så jag får använding av min sovmorgon imorgon.

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0