"Stukade foten"!!

Jag säger bara ett ord: BRÖÖÖL!!! Haha, (ska lätt bli mitt "nya ord"!!) nej men idag på träningen gick det ej som väntat. Jag typ "stukade-fote" haha, låter as fjolligt men det gjore tillräckligt ont för att inte vilja fortsätta.. Hmm, aja! Sen i skolan idag så kan jag säga att jag fick många fina komentarer om mitt hår, var jätte snällt! Tack alla♥!! Men annars var det väll en vanlig skoldag, förutom att den kanske var lite överdrivet mycket flummig, haha, har i alla fall aldrig haft så kul på rasterna. Brukar annars sitta som en liksäck vid ett litet bort och komentera allas kläder när dem går förbi, haha, kan kan få sig ett skratt kanske lite då och då men inte mer.. Men nu ska jag göra engelska som är tills nästa vecka, inte för att det är bråska men alla vet ju hur "duktig" jag är i detta ämne och hur roligt jag tycker att det är! Men bye bye!! Puss&kram ♥Vendela

                       
Jag la ju aldrig ut en bild där ni fick se mitt ansikte och hår tsm (MED FÄRG!!) Så här har ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0