Stan och Forum med Matilda

Idag har jag vart i skolan, orkar inte skriva något om det. Sen åkte jag och Matilda till stan, åt på Mcdonald´s och sen tittade runt lite men hittade inget så vi åkte till Forum istället och där hittade vi det vi skulle. Vi köpte present till Ebba och jag köpte till min syster, så nu har jag 0 kr kvar kan man säga, och det är ju 7 dagar kvar tills nästa barnbidrag.. HUR SKA JAG KLARA MIG?? Aja, nu ska jag hitta på något annat, så jag inte skriver i bloggen och är osocial mot Matilda,!;) Puss♥

P.s... Har ni varit med matilda 5 timmar i rad ca.. Jag kan säga att utav dem 5 timmarna så pratar matilda i telefon ca 3 timmar, det är helt sjuk. När hon precis har pratat klart med något och sen ska man försöka få kontakt med henne så ringer nästa och ska prata. Seriöst... Haha, men idag så satt jag lite regler för henne, funkade ett tag, men inte så länge..

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0