Skola idag!!

Jag hade stort hopp morse när jag vaknade att alla bussar skulle vara inställda och att skolan skulle vara jätte kall, men icke! Skolan var ovanligt varm (?) och det kändes som om det var bussar överallt. Inte alls så som det skulle vara. Gick i alla fall en vanlig skoldag idag förutom att vi inte hade någon livskunskap sista timmen eftresom det klassrummet vi brukar vara i fick vi tydligen inte vara i just idag! (?)!! När jag kom hem vid 15.00 så gick jag ut med hunden i ca 30 minuter och jag trodde seriöst att mina tår hade ramlat av, var så j*vla kallt. Men nu är jag inne i alla fall och tårna har tinat!;) Träning ikväll btw vet jag inte om jag kommer vara med på, har ju inte mått 100 % bra denna helg så det kanske blir att titta på så att jag inte blir sjuk igen, skuller vara skit tråkit att missa skolan (noooooooot XD), haha, nej men att missa handbollen skulle inte vara kul! Men nu ska jag väll snart äta så höres!! PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0