MATCH NU!!

Om 10 minuter nu ska jag åka till samling, för idag är det 2 matcher mot Huddinge! Hoppas det går bra för oss idag för det var ett tag sen det blev en vinst för våran del. Första matchen är 15.40 och andra matchen är 16.40. Så när matcherna är klara så är ju typ hela dagen borta, lite trist men skit samma, hade endå inte tänkt göra något speciellt! Puss&kram ♥Vendela

Just det, har funderat på en sak i min ensamhet, tror ni jag skulle passa i brunt? Har tröttnat lite på min missbildade blonda. Om man nu kan kalla det blond eftresom det är orange, grått/brunt som utväxt och orange/ljusbrunt/grått underhår! Aja, funderar bara på det ibland för lite då och då vill jag bara klippaa av det bara för att det är så fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0