Lugn dag!!

Idag har jag inte alls gjort mycket men jag kan väll slänga in ett inlägg i alla fall. Först så vaknade jag vid 09.30, eller jag blev väckt då. Sen gick jag ner till Ekvallen med mamma och tittade på en match, Gustavsberg DAMER- Göksten, dem spelade mycket bra tycktre jag, de vann i alla fall med 13 bollar (38-25) och jag fick sällskap av Melinda, Ellinor och Kattis!! Sen åkte jag hem, tog det bara lungt hemme sen efter ganska lång stund så åkte jag med pappa till Värmdömarknad och handlade lite, sen efter jag kom hem där ifrån har jag bara "degat" framför datan och kommer göra det hela kvällen. Eller kommer kolla på film och tv men aa.. Puss! 

Btw, så har jag tonat håret, gjorde det igår. Ser inte alls lika grönt ut nu, sååå skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0