Lööördag

Dagen idag har endast bestått (stavning -.-, jag måste nog börja koncentrera mig mer på svenska-lektionerna känner jag) av gått-handboll-melodifestivalen. Jaa det låter helt tråkit men har varit helt OK. Först imorse så åkte jag bussen med hunden till Mölnvik (kl 10.00) där jag träffade Matilda och sen promenerade vi med hunden ända hem. Vet inte vad jag fick för c* ryck igår när jag gav det som förslag men aja, det var väll skönt! (?) Sen när vi kom hem vid eee... kl 11.30 till mig så åt vi lite lunch och sen tog vi bussen ner till hallen och tittade på dammatch. Kanske inte var så spännande (39-16) men aja, sen så vard det "c-proppen" för 97:orna och det är ju handboll det med, så varför inte?? Sen så satt vi (jag och matilda + emma som också tittade några matcher och mer folk) där i hallen till kl 17.30 (från kl 12.30 till 17.30) och sen åkte jag och åt sushi med familjen, och Matilda åkte hem till sig, sen åkte jag ner till hallen igen och tittade på två matcher till sen så åkte vi över till grannen och var där och tittade på melodifestivalen + lite skidskytte.. Eftersom min syster hade någon "tjej middag" hemma eftresom hon fyllte 19 förra veckan (men nu har ju alla åkt till stan då da) och då fick man hitta på något annat.. Men nu ska jag fortsätta sitta vid datan eftresom jag inte har gjort det 1 sekund denna dag.. SJUKT!! PussKram 

P.s. Kommer en "BILDBOMB" eller vad jag ska kalla det imorgon, då jag och Matilda var ute med hunden (bara några få bilder därifrån) och när vi satt i hallen. Och där blev det ganska många fotton kan man säga.. Men jaa, som sagt så gäller det ju att Matilda orkar lägga in dem i sin data och SKICKA dem till mig..

             
 

Haha, jag måste bara fråga vad ni tycker om honom, Eric Saade?? Haha, jaa han gick vidare i Melodifestivalen nu ikväll om ni är  riktiga "svennar" som tittade på det!! Haha, jaa själv tycker jag att han är riktit snygg! Lägg gärna en komentar och säg vad ni tycker!! =D

Kommentarer
Postat av: kattis

han är sjuukt snygg! ;D

2010-02-13 @ 23:32:09
Postat av: Yosef9893

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-05-05 @ 11:52:51
URL: http://yosef9893.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0