Jag är bara för bra ibland!! =D

Shit vad jag har varit grym nu när jag har kommit hem ifrån skolan. Idag slutade vi 13.20 istället för 15.30 för vi slapp handbollen så det var ju skönt. När jag kom hem så tog jag det första jag gjorde fram dammsugaren och dammsög HELA undervåningen (!!!!!!!!!!!!!!!??????????).. Haha, hur grym och störd är inte jag!? XD haha, sen så tog jag en skål flingor och satte mig och tittade på tv i ca 20 minuter sen tog jag hunden på en typ långpromenad på 40 minuter (??)! Efter det så satte jag mig och pluggade och det har jag gjort i ca 1 timma nu. Helt sjuk vad jag har varit grym! Men nu ska jag fortsätte eftresom jag inte fattar någon ting och vi har prov imorgon (matte ifall ni undrade!) pööööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0