HATAR FRISÖRSPEGLAR!!!

Shit, jag ska absolut inte bli frisör. Tänk att få se sig själv minst 100 gånger per dag i dem där j*vla "frisörspeglarna".. Jag skulle seriöst ta livet av mig -.-.. Nej men jag har i alla fall precis klippt mig och jag ser antingen ut som en 3 åring eller en 60 åring, har ej bestämmt mig än, men allt jag kan säga att det blev KORT och FULT. Inte för att kort hår är fult på andra men jag passar absolut inte i det, sen såg mitt hår illgrönt ut i den där spegeln. Visst att det är grönt, det vet jag om själv men att det var så grönt visste jag inte, våra speglar här hemma måste vara sönder eller något (haha, det där lät blont) eller så... hmm ingen aning det första där lät bra. Sen så såg man absolut varenda finne man hade i ansiktet och man såg skitblek ut.. BRÖÖÖÖÖÖÖL på det!! Haha, nej men annars har dagen varit bra och nu har vi SPORTLOV!!! Så J*VLA skönt!!!!!

                                                                                                        
                           
Bjuder på dem, orkar inte bryyyy mig -.-.. Aja, här ser ni hur kort det blev, men det kanske var bra för mitt hår höll på att gå av för att det var så slitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0