Haha, kul jöööö! XD

Har inte skrivit på ett tag men aja. Idag så slutade vi vid ca 16.45.. Då det var klasshandboll i ca 1,5. Så seegt säger jag bara -.-. Haha, men vad gör man inte för att få lite roligt och kommer ännnu senare hem!? Haha, joo det ska jag berätta (ojj, här lät man ee...vet inte) . Jag och Matilda tog en 471 mot slussen och när den är på bron för att sen köra ut på motorvägen så ser jag att ingen har tryckt på knappen och jag är inte den snabbaste på att reagera och tänka. Så när jag ser att ingen har tryck så tänker jag bara på att jag tycker att bussstationen inte heter så som jag trodde så jag trodde, så jag tröck aldrig (?) men sen så sa jag att det inte stog någon där vid busshållsplatsen och då börja Matilda typ skrika (??) och jaaa, vi tröck lite försent om man säga så (eller hon säger att det var mitt fel, det tycker inte jag^^) så vi åkte till slussen!! Haha, så det tog ca 1 timma och 30 minuter för mig att komma hem för jag var hemma 18.10!! Men pööss pööss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET VAR DITT FEL ^^)

2010-02-26 @ 14:28:29
URL: http://slumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0