Bra dagar!!

Jag har ju inte skrivit på länge nu men jag kan försöka skriva så kortfatta som möjligt. På fredagen så hade jag lite ont i halsen på morgonen men gick till skolan endå(haha, inte för att jag brukar stanna hemma för något sånt men endå XD) Sen så var det en vanligt skoldag. Efter skolan åkte Ebba med mig hem för vid 16.30 åkte vi till Lidingö där det skulle vara en träning inför "utagningen för stadslaget" eller vad det var. Mådde inte alls bra där, hade ont i halsen osv men tränade endå. Sen på kvällen så åkte vi till Lelle där hela laget var och vi åt och kollade på film tsm, sen åkte nästan alla hem vid 00.00! Idag då så hade det inte direkt blivit bättre i halsen, men så spelade jag match endå. Men jag skippade den första matchen och stog bara i mål i den andra. Gick inte bra för mig kan jag bara säga och det blev förlust i båda matcherna.. Sen vid 17.15 åkte Jag, Mel och Lelle till Ebba för hon skulle ha typ en "tjejmiddag" eller vad man ska kalla det ( Det var Jag, Mel, Lelle, Josse, Kattis, Paulina, Felicia, Mimmi och Ebba). Var mycket kul och trevligt!^^) Jaaa, sedan åkte vi hem vid 00.00 och jaa, nu sittar jag här och typ halvsover, bilr nog en "hemma dag" imorgon...

Sen kommer det nog bilder på denna kväll, det var många som tog med Lelles kamera och många av dem kommer antagligen ut på facebook som jag nog kan ta lite av och lägga in på bloggen.

                 
Gud vilken fin klubba, var bara tvungen att lägga upp denna bild eftresom den var så snygg!!;) (not -.- XD haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0