Bakat!

Haha, denna dag har jag värkligen varit i full fart! Nu på kvällen så lästa jag lite bloggar och då kom plötsligt en cocosboll upp på en bild (gissa vilken blogg!;)) så då blev jag så sugen och jag har ju erfarenhet sen tidigare (haha) att det inte tar så lång tid att baka cocosbollar och att det inte är så svårt, så på ca 30 minuter så slängde jag ihop det. Med lite tv tittande och data inblandat förstås! Men nu ska jag snart ta en dusch sen blir det sova. Eller kanske mer "sova"! PössPöss!!

                        

                        

                        


Kommentarer
Postat av: Matilda

mmmm! så gott hörrö! xD <3

2010-02-24 @ 21:20:26
URL: http://slumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0