18-02-2010

Idag så hade jag 2 redovisningar i skolan. Den första var på idrotten, då jag skulle redovisa en dans för hela klassen. Jaa, det gick väll lite si så där.. Var inget speciellt med det. Sen så hade vi NO, lunch och sedan ENGELSKA... Haha, vi behövde inte redovisa för hela klassen utan vi satt i grupper om 4.. Haha, mycket skönare kan jag säga. Men det gick väll bra, eller själva redovisningen gick väll inte så bra men mitt hjärta lättade lite kan jag säga när vi inte behövde redovisa för så många. Så det var ju ett plus. Sen sista lektionen var det igen klasshandboll men nu var det bara i 40 minuter sen fick man gå hem. Men jag åkte till Forum med Elli, Lelle och Ebba men Lelle och Elli skulle ta 420 och jag och Ebba var i Forum lite och sen gick Ebba och det var ju bra för då kunde jag göra det jag skulle göra där!^^) Men nu har jag varit hemma i ca 1 och 20 minuter så jag kom väll hem runt 17.40!! Puss&kramar Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0